2013. március 29., péntek

DPS Dream 7 hiba

Tegnap egy rokonom vett egy DPS Dream 7-et, mert ez a filléresnek számító tablet elvileg jó teljesítményre képes.
Azonban mint mindenre, erre is igaz : "olcsó húsnak híg a leve!"
Mivel volt pár hibája, rögtön hozzám került, és neki is láttam életem első tabjának javításához. Sajnos volt olyan amit nem tudtam megoldani (pl. pixel hiba), de sok mást igen.
Az egyik legrosszabb az volt mikor az alábbi üzenetet kaptam a play áruháznál egy letöltésnél : "hiba történt az információk szerverről való lekérése során."
Szerencsére már volt ilyen, tehát nem okozott nagy gondot, viszont láttam az interneten, hogy sokaknak van ilyen és valószínüleg ez szériahiba, szóval leírom hogy mi a teendő.

1. Lépj be a beállításokba
2. Ezen belül az alkalmazások almenübe
3. A fenti opciók közül a "mind" vagy az "összes"-et válasszuk
4. Keressük ki Google Play Áruház nevű alkalmazást és klikkeljünk rá
5. Kényszerített leállítás
6. Adatok törlése
7. Ha megvan, lépjünk vissza
8. A google Szolgáltatások keretrendszer-rel ugyanezt tegyük meg
9. Indítsuk újra és kész.

1 megjegyzés:

  1. Megcsináltam a leírtakat, de még mindig nem működik. Van ötleted még, mi lehet a gond?

    VálaszTörlés